tel. 32 330 48 77

biuro@studio-etap.com.pl

czynne Pn-Pt 9.00-18.00

Zaprojektujemy logo, wizytówki, ulotki, teczki, katalogi, reklamy prasowe, kalendarze, reklamę na samochód, banner wielkoformatowy lub internetowy. Pomożemy dobrać kolorystykę, liternictwo, zaprojektować przestrzeń i sprowokować oczekiwany efekt końcowy.

To wszystko brzmi jak tekst wklejony z kolejnej strony www, których widzieli Państwo już tyle, że mieszają się nazwy, słowa określające ten sam proces twórczy, wyrazy posklejane zostały na tyle możliwych sposobów że niemożliwością staje się uporządkowanie ich w sensowny, logiczny sposób.
Jesteśmy kolejnym studiem graficznym składającym kolejne obietnice?.. I tak i nie. Skoro czytają Państwo ten tekst,
to albo zostaliście zaintrygowani tym nietypowym wstępem, lub rzeczywiście szukacie kogoś z pomysłem na wizerunek Waszej firmy.

Jeżeli interesuje Was współpraca typu „projekt w cenie”, to zaprojektujemy – choć bez entuzjazmu; w końcu każdy musi z czegoś żyć. Będzie poprawnie, niedrogo, szybko i na temat. Ale jeżeli pozwolą nam Państwo rozwinąć skrzydła, 
a pytanie „ile to będzie kosztować” usłyszymy dopiero po wymianie co najmniej kilku zdań – damy z siebie wszystko.

Jak to się odbywa? Nie stworzymy kolorów, kształtów, grafik – stworzymy emocje. Zieleń będzie soczysta, czerwień jaskrawa i żywa, czerń głęboka i wielowymiarowa, żółć będzie parzyć, pomarańcz ogrzewać, błękity i granaty chłodzić
i koić oczy. Kolory będą drgać i pobudzać wyobraźnię, jakość druku ma być tak wysoka, że aż niezauważalna – liczy się wrażenie.

Wystarczy, że dacie nam możliwość kreacji; nas najbardziej nęci tworzenie. Pomysł, jak połączyć kolory z zapachem malin, z lekkością nieba, z szelestem jesiennych liści. Pomysł, jak złączyć w jedność codzienne użytkowanie tych samych przedmiotów, z niemalejącym zadowoleniem spowodowanym możliwością przebywania w ich towarzystwie… Niemożliwe? Trudne, ale nie niemożliwe. Wystarczy że będziecie mieć pomysł, a my postaramy się go nie zepsuć. Mało tego, postaramy się Was zaskoczyć, wywołać uśmiech, nie pogardzimy też zachwytem.

Efekt końcowy ma solidne podstawy: to komputery z logo Apple na obudowie, to oprogramowanie ze stajni Adobe, to druk spod znaku Rolanda, to materiały eksploatacyjne z Europy.

A jeżeli pytanie o cenę nie padnie wcale, docenimy. Bo to oznacza, że musimy dopieścić Państwa oczekiwania zarówno efektownym projektem, ale i ceną zachęcającą do powrotu z kolejnym zadaniem.